torstai 28. toukokuuta 2020

Yksinäinen ilta Majalla ja kuulumisia


Kauniita kevätpäiviä,
utuisia iltoja
kukkia tiinuissa, kun isän hautajaiskukkia hain, ostin nuo myös
yksinäinen ilta, kun mies joutui sairaalaan
kukkia kauppiaalta, joka toi ruuat etuovelle, kun en jaksanut lähteä itse hakemaan

Isä kuoli ja hautajaiset on edessä lauantaina. Ihan pienet veljen perheen kanssa tilanteen ollessa tämä. Veli on hoitanut kaiken mahdollisen, kun itse olen ollut ns. karanteenissa.
Mies joutui aamulla sairaalaan jo jonkun ajan olleiden vaivojen takia. 
Olen ihan hajalla kaikkien suhteen, mutta asiat hoidan voimien mukaan. Mulla on ihanat lapset ja veli, jotka tukee mua. Kirjoitan tätä, koska en osaa nukkua. Ehkä tyhmää avautua täällä, mutta mulle ootte tärkeetä. Te siellä ruudun takana olette mun kamuja, ehkä melkein ainoita.

Asiat on vaan hoidettava ja kaikki yleensä kasaantuu. Mä pärjään. Mulla on tukijoukkoja.
 Kaikkea hyvää teille ja kiitos, kun olette siellä! <3

7 kommenttia:

  1. toivon sinulle paljon vvoimia kestää tuo kaikki, mikä kerralla tarjotaan. Toivon päivää parempaa, kaikki menee kuin meneväksi on määrätty. Lämmin ystävä halaus sinulle-

    VastaaPoista

  2. Osanottoni,suureen suruusi!
    Paljon voimia Sinulle!
    Sinulla lapset tukena,ihana asia!
    Eikä ole yhtään väärin kirjoittaa omaan blogiin..me olemme just sitä varten..sitä olkapäätä me kaipaamme:)
    Lämpimät halaukset .Sinulle !

    VastaaPoista
  3. Voi Marketta, miten kovasti sinua nyt koetellaankin. Lämmin osanotto suruusi ja voimia jaksaa nämä kaikki vastoinkäymiset ♥
    Ihanaa että sinulla on rakkaista läheisistä koostuva tukijoukko, ja muista, että kyllä me blogiystävätkin olemme täällä toinen toistamme tukeaksemme ♥ Olemme kaukana toisistamme fyysisesti, mutta henkisesti lähellä, sinua ja läheisiäsi ajatellen.
    Miehellesi toivon pikaista paranemista ja sinulle paljon voimia sekä jaksamista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ansku!
      Hautajaiset ohi, vaikka romahdin siellä totaallisesti.
      Mies kotona toipumassa ja opettelemme pieniä muutoksia elämään. Miehen kasvatuksien hoitamien omien hommien lisäksi eli ei ainakaan tekemisen puutetta.
      Selviän, jos vaan saan nukkuttua. Elämän arvot asettuu taas kohdalleen.

      Poista