perjantai 22. tammikuuta 2016

jokohan se lauhtuu?






Tämä aamunakin oli -30 astetta pakkasta ja iltapäivälläkin reippaat -20. Nyt alkaa hiljalleen lauhtua. Jospa viikonloppuna pääsisi kunnolla happea haukkaamaan. Väsy alkaa painaa päälle, kun niin vähän on tarennut ulkoilla. Joo tiedän pukeutumiskysymys, mutta nyt ei vaan ole tarpeeksi lämmintä vaatetta.
Olen siivoillut vessoja, tehnyt ruokaa ja neulonut sukkia muiden pienien kotihommien ohessa.Ihan kivasti nuo tunnit menee ihan ilman kummempia hommia. Ihan pelottaa kuinka saamaton minusta on tullut.

Muutaman kuvankin taas nappasin pihalta ja ikkunan takaa. Aurinko loisti niin kauniisti, mutta en saanut mun kameraa sitä toistamaan. Olisko kameran vaihto....ei, ehkä se on vaan kuvaajassa vika.

Mukavaa illan jatkoa ja tulevaa viikonloppua!

6 kommenttia:

  1. Meillä on ainakin mukavasti lauhtunut. :-) Tosin minä olen ollut harva se päivä lenkillä miehen toppahousuissa :-) Ostin itselleni uudet talvilenkkarit ja kyllä nyt on kelvannut tepastella ja yrittää karistaa kiloja.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mutta en halua sun pudotteluja kiloja tänne :( Jotenkin tunne,että sulta tippuu ja mulle lisääntyy. Mutta kaikkea hyvää sinne ja lenkille mars myös Molla!

      Poista
  2. Kauniita talvisia kuviahan sinä olet saanut otettua. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin heti jäseneksi. Ois kiva jos tulisit kylään myös Aurinkokujalle.

    VastaaPoista
  3. Täällä ei ole montaa astetta pakkasta ja ihanalta tuntuu, kyllä se nyt lauhtuu. Lunta tosin tulla töpröttää ja lumityöt odottaa. :)

    Leppoisaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin pääsin ulos eli lauhtui se.Lunta täälläkin hiukan satelee.

      Poista