perjantai 20. tammikuuta 2012

kuva kuvastaa sitä mikä on jäänyt tekemättä

Viikko on taas lopussaan ja mulla niin tekemätön viikko. Flunssa on vienyt kaikki voimat. Ikä ja muut sairaudet kai pahentaa nuhaista oloa. Pölypallot vaan kasvaa nurkissa ja alkavat jo silmille hyppiä, mutta vielä ei ole voimia siivota. Ideoita pyörii päässä, mutta aloittaa ei jaksa. Töllöstä olen katsellut hömppää, lehtiä selaillut ja vieraillut monissa ihanissa blogeissa ja joka välissä tassutellut edestakaisin.
Mukavaa viikonloppua kaikille lukijoille!

7 kommenttia:

  1. jaksuja sinulle <3 oisit likempänä ni antasin huutia pölypalleroille;)

    VastaaPoista
  2. Jos tarkotat tuosta kuvasta noita lumitöitä,niin minä oon aina sanonu että juhannukseksi sulaavat,älä ainakaan niillä ressaa ja lentsua tarttee sairstaa tarpeellinen aika,kyllä sekin paranee ajallaan.
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. Apua, tunnustan minunkin mattotelineeni näyttää samalta ja en ole edes ollut kipeänä! Joskus täytyy vain osata vähäsen hellittää, nyt on ollut minulla sen aika. Voimia ja jaksamista sinulle! Kyllä elämä voittaa, usko pois!

    VastaaPoista
  4. Tuohan näyttää hienolta! Taideteos!

    VastaaPoista
  5. Kiitos ihanasta kommentista blogissani! <3 Mitenkäs siellä voidaan, joko flunssa on selätetty?

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille!
    Taidan jäädä henkiin, vaikka pienestäkin taudista toipuminen on nykyään hidasta.

    VastaaPoista