perjantai 8. helmikuuta 2019

tulin hiukan häiriköimään tänne


Perjantai-iltaa kaikille lukijoille!
Olen vaan ihmetellyt, kun jaksaa sataa lunta. Ristipistoja olen pistellyt kotihommien välissä. Olen nauttinut kävelystä tuolla sateessa. Ei ole ollut liukasta ja on piristävää, kun lumi kastelee naaman. Onneksi ei enää autolla ole pakko tuolla ajella. Se ei ole hauskaa näillä keleillä.
Välillä vilkaisen aina ikkunasta ja eräs päivä paistoi hetken aurinkokin.
Joku ilta pikkupakkasessa taivas punersi vasta rannalla. Kaunistahan tuo on myönnän, vaikka talvi ei vaan ole mun juttu.
Pieniä sähkökatkoksia on ollut aika paljon, mutta pitemmiltä on onneksi vältytty. Ilmalämpöpumppu ei oikein toimi. Lieneekö sähköpiikkien syy?
Miehen kone täyttyi ja lopetti toiminnan. Annoin hänelle oman läppärini ja itse otin varaläppärin. Valokuvat jäi sitten mun koneelle ja blokinkin päivitys jäi katkolle. Nyt on taas oma kone ja hetihän tulin tänne höpisemään. Onneksi on vakiliike, joka korjaa meidän tyhmien koneet nopeasti.
Tänään oli sitten taas sadepäivä. Mies työnteli lumia kauemmaksi, kun piha alkoi jo pienentyä uhkaavasti. Katoltakin tuli suurin osa lumista kamalalla rytinällä. Toivottavasti metsäkin puhdistuisi, että sähkömiehetkin saisi hetken lepotauon kaikkien korjauksien välillä. Täällä päin ainakin on ollut vikakartta punaisena koko ajan.

Valokuvia tulee otettua tosi vähän muutamaa instakuvaa lukuunottamatta. Mua ei vaan talvi innosta, vaikka kävelylläkin näen paljon kaunista.
Tässä kuulumisia Majalta tai kuulumattomuutta keskeltä ei mittää.

Mukavaa viikon loppua kaikille!

5 kommenttia:

  1. Sun kuulumiset on kivoja aina ja kyllä tuo vaaleanpunainen taivas on kaunis. <3 Täälläkään ei toimi kone nyt mallikkaasti ja on ihan tuskaa kirjoitella.

    Sydämellistä viikkistä sinulle ihana. <3

    VastaaPoista
  2. Luonnon rauhaa...siellä sielukin lepää.....
    Raskaaksi lumi suvetuksella menee,vahingot sen mukaiset.
    Aina jotain pittää tehä:)
    Mukavaa viikkoa sinne "ei mittään"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luonnon rauhaa täällä riittää ja omaa rauhaa.
      Kiitos Liisa!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos Tuija!
      Luonnon kuvaamisessa kukaan ei voi epäonnistua, edes minä ;)

      Poista