maanantai 2. huhtikuuta 2018

5 x 3 hyvää asiaa

Toinen läppäri tilttasi ja vei pääsiäiskuvat ainakin hetkeksi unholaan ja hiukan huoltakin pääsiäisen aikaan äidin sydämeen taas kotiutui.
Outin blogista nappasin tämän haasteen ihan omaksi ilokseni



Kolme hyvää asiaa päivässäni:

Heräilin hitaasti miehen keittämän kahvin tuoksuun.
Aamupäivä jatkui hitaasti ja rauhallisesti, kun eilistä ruokaa oli valmiina meidän lounasta varten.
Sain kirjottua ilman purkamista aika paljon päivän aikana ennen koneen tilttaamista. Kuuntelen yleensä samalla, jotain tv-ohjelmaa tai youtubea.

Kolme hyvää asiaa minussa:
Olen naarasleijona puolustamassa mun perhettä aina. Perheeseen kuuluu mies, lapset, lapsenlapset, miniä ja vävy, kuten myös veljeni perhe. Heitä ei mulle morkata tai mä hyökkään. 
Teen aina, jos mahdollista,minkä lupaan. Minuun voi luottaa aina.
Meillä löytyy aina ruokaa ja majapaikka, jos joku on niitä vailla.
Kolme hyvää asiaa elämässäni:
Mies, hän ja minä olemme kaiken alku
Lapsemme: tyttö ja poika, joiden eteen olemme tehneet kaikemme.
Lapsenlapset: poika ja tyttö, jotka antavat jatkuvuutta ja ovat elämämme ilona nyt vanhana.
Kolme hyvää asiaa tänä vuonna:
Palkka = eläke tulee säännöllisesti, vaikka pienin mahdollinen.
Pärjäämme vielä täällä keskellä ei mitään omassa kodissamme kahdestaan. 
Olemme saaneet olla aika terveinä ja kohta on taas kesä.
Blogi on yhtä sekopää kuin sen kirjoittaja.
Se kuvaa mun eloa ja oloa ja on rehellinen.
Pieni on kaunista, luulen. Kuvia keskeltä ei mitään, niin mua.


Aurinkoista viikkoa kaikille!



6 kommenttia:

  1. Olet ihana, et sekopää ja tässä tuli niin kauniisti sanottuna, mitä perhe merkitsee ja suvun jatkumo lapsenlapsissa, elämä jatkuu. <3 oih olisipa ihana herätä kahvin tuoksuun, täällä juon kahvia vain minä.

    Mukavaa viikon jatkoa ihana Marketta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Useammin mä kahvit aamulla keitän ja osaan arvostaa, kun kerrankin saan herätä itse kahvin tuoksuun.
      Kiitos Tiia kommenteista! Arvostan niitä todella. <3

      Poista
  2. Voi miten ihana postaus ja niin kivoja hyviä asioita! Aiemminkin olen sen huomannut blogissasi vieraillessa että perhe ja koti on sinulle tärkeimmät asiat maailmassa♥ Blogisi on aivan ihana ja täällä on mukava vierailla♥ Kiva kun sait herätä kahvin tuoksuun! Kaunista päivää sinulle♥

    VastaaPoista
  3. Ihanan lämminhenkinen postaus ♥
    Tähän haasteeseen ovat aika monet bloggaajat vastanneet ja tosi kiva on ollut lukea näitä listauksia hyvistä asioista.
    Hyppäsin lukijaksi ja lisäsin blogisi omalle lukulistalle, sillä selvää sielujen sympatiaa havaitsin heti tänne tultuani. Enimmäkseen kotoillen, kuvaillen ja luonnossa liikkuen kuluu nimittäin meikämammankin vapaa-aika :) Vietämme kipparini kanssa pääasiassa perhekeskeistä ja hyvin hidasta, rauhallista elämää...
    Oikein mukavaa viikon jatkoa sinulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ansku sanoisasi ja tervetuloa lukjakseni! Toivottavasti viihdyt!

      Poista