torstai 3. elokuuta 2017

Ostoksia Via Paulasta, aina ei voi olla lankeematta

Olen saanut lahjaksi kynttilälampetin ja rautasydämen olen voittanut blogiarvonnoista. Tähän on vaan pikkuhiljaa kehittynyt seinämä kaikkea kaunista.
Pieni rottinkisydän ja peili on Via Paulasta. Pieni kivisydän on vaan jostain mulle tullut, en enää muista mistä.
Tämän ostin Via Paulasta jo vuosi sitten. Näin kesällä on tuossa syrjemmässä paperi- ja kynttiläkukka sisällään.
Tästä olen tarjonnut miehelle juhlapäiväleivoksen ja keksejä kuvun alla on hyvä pitää esillä. Kynttiläkin tuossa palaa kauniisti ilman kupua. Joskus olen laittanut tuohon koruja valmiiksi lähtöä odottamaan. Jo esineenä yksistään tuo on kaunis ja pääsee taas syksyn myötä paremmin esille.
Apina kantaa koriaan Pavin nurkkapöydässä ulkona. Tuohon sopisi kukkakin hyvin, mutta olen keräilyt tuohon kaikkea pikkutavaraa, jota joku kylvää pitkin pöytiä.
Tämän ihanan lyhdyn ostin odottamaan syksyn hämyisiä iltoja. Voin vaan kuvitella kynttilät tuon sisällä palamassa illan hämärässä. Mun kamera on vaan valitettavasti huono kuvaamaan pimeässä.....ai kuvaajassa vika, mitään en tunnusta, hih.
Keskellä olevia pikku pyyhkeitä ostin pari. Aivan ihanan tuntuisia ja hiukan tummempia, kun keittiöön ajattelin. Kummasti keittiössä pyyhkeisiin tulee kaikkea, josta kaikki väri ei lähde pesussakaan.
En mä sotke, se on se tonttu.


Pari pientä asiaa on vielä kassin pohjalla, mutta niistä puuttuu jotain pientä. Kuvailen niitä ehkä myöhemmin tässä kuussa tai unohdan, kuten viime kesäiset ostokset jäi tähän kesään.

Mitään en tarvitse, no pyyhkeitä, mutta jotain uutta on vaan niin kiva saada. Ja tuosta kaupasta en vaan pääse ulos ilman kassia.

Valikoimaa Via Paulalta enemmän eilisessä postauksessa.

Mukavaa viikonjatkoa!

4 kommenttia:

  1. Kaunis toi lasikupulautanen. Mä oon ihastunut juuri tuollaisiin.
    Välillä on kiva ostella jotakin pientä, se piristää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on todella kaunis ja käyttöäkin sille löytyy.

      Poista
  2. Kivalta näytti ja ihania tavaroita♥ Tuo lyhty on hieno voi vaan kuvitella kuinka kaunista syyshämy iltoina siellä onkaan:) Mukavaa kesänjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon olisi ollut ostettavaa. Tuohon lyhtyyn vaan ihastuin, vaikka on jo "muutama" ennestään.

      Poista