sunnuntai 8. toukokuuta 2016

ansiatonta arvonantoa

Nämä ostin itse. Mies olisi halunnut ostaa, mutta enhän ole hänen äiti. Oikeasti nopeutti kaupoilla oloa, kun hän haki bensaa sillä aikaa.
Viime kesänä ostin pioonin tuohon ja se vaan kuivi pois kastelusta huolimatta. Tytönpoika kaivoi ison juurakon heidän pihasta ja tyttö toi lahjaksi. Yhdessä se sitten illalla istutettiin tuohon. Vautsi mulla on uusi alku.
Sain tytöltä myös kirsikkapuun alun. Kohta mä ihastelen kirsikankukkia omassa pihassa: ensi kesänä joohan.
Poika kiikutti tuon valtavan hortensian illalla miniän kanssa meille. Oli kuulemma isoin kukka mikä löytyi.

Minua on nyt hemmoteltu kukilla. Olen aivan sanaton. Enhän ole noiden arvoinen, kun olen äitinä niin monasti epäonnistunut. Joskus vaan näköjään saa kaikkea, vaikka ilman omaa ansiota. Kiitos rakkaat lapset, lapsenlapsi, miniä ja vävy! Ootte rakkaita.

Aamulla tytön kanssa keräsimme hiukan korvasieniä. Keitin ne ja tein keittoa. Eli herkkutelin vielä illallakin. Kakkua meillä ei ollutkaan, kun emme kukaan ole oikein kakunsyöjiä.Nyt lämpiää rantasauna. Mies katsoo peliä ja sen jälkeen pääsemme pesulle.

Olen ollut melkein vuorokauden ulkona. No aamuyön nukuin sisällä. Nyt hiukan kuumottaa, hih.

Kuinka teidän päivä on mennyt?

Oikein ihanaa loppuiltaa ja alkavaa viikkoa kaikille!



2 kommenttia:

  1. Upeita tuollaiset lahjat kuten pioninjuurakko ja kirsikkapuu. Tänään oli ihana päivä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi mieleisiä olivat. Lapset vaan niin tuntee mut.

      Poista